sábado, 30 de mayo de 2015

Penjam els murals!

Bon dia!

      Abans de setmana santa havia comentat que m’agradaria millorar en la millora d’espai del centre o d’aula. Fins ara considero que podria haver fet molt més. Però en aquesta entrada voldria comentar una experiència que ha set molt satisfactòria per a mi.


       Es tracta del mural que vaig proposar fer als infants a psicomotricitat. Els infants estaven acostumats a fer la representació de forma individual i li vaig proposar a la mestra de fer una grupal en paper continu. Ella va acceptar sense dubtar-ho. Una vegada fet, el volíem penjar. Parlant-ho amb la tutora decidirem penjar-ho a l’entrada de la classe, és a dir, a fora on penjaven les motxilles.


      Volia compartir aquesta experiència pel fet que veure al moment de sortida als infants contar-li als pares el que havien dibuixat no ha tingut preu. Molts estaven molt emocionats ja que els pares en certa manera es veien "obligats" a escoltar a l'infant, cosa que molts segurament no fan a casa. El problema que vàrem tenir es que el vaig penjar a la barana i amb el vent es va rompre un mica.


      Els infants em varen proposar fer un altra, així que a la última sessió de psicomotricitat el vam fer i els hi he tornat a penjar just el últim dia. Llàstima que no he pogut tornar a gaudir del moment aquest que comparteix l’infant amb la família sobre que havia jugat i que havia fet. Acabo amb algunes imatges tant del primer com del segon mural!







Fins aquí avui!


No hay comentarios:

Publicar un comentario