sábado, 30 de mayo de 2015

Segueixo col·laborant!!

Ja des del meu inici de practiques he col·laborat molt amb la meva tutora. Però en aquesta entrada voldria destacar dos.

Per una banda, l’acampada a la Cala de Sant Vicent. Vam anar un dilluns i tornarem el dimarts a les 14:00h. Ha estat una experiència magnífica on la meva tutora ha comptat amb la meva opinió en totes les decisions que s’han hagut d’aprendre. Això m’ha fet sentir-me molt bé.

                El primer dia per la nit, per exemple, ens organitzarem mentre una ajudava als infants a dutxar-se (la mestra de suport), altre preparava els ingredients i jo m’encarregava de que els infants decoressin les pizzes per sopar en petits grups i sense passar-se dels ingredients. No només en aquesta activitats sinó en moltes altres, com per exemple a l’hora de dormir. Mentre una s’anava a dutxar l’altre s’encarregava de supervisar els infants i assegurar-se que a ningú té problemes per dormir lluny dels pares. Adjunto algunes imatges de l’acampada:





Una altra col·laboració que voldria comentar és una de les més recent: obres d’art amb diferents estampacions de verdures i algunes fruites. Aquesta activitat estava en un llibre que he agafat de la biblioteca però l’activitat ha estat idea de la meva tutora ja que ella ho tenia planejat abans de que jo portés el llibre a l’aula. Així doncs mentre la meva tutora preparava i tallava tot el menjar que s’usaria per les estampacions, jo preparava els plats de pintura. Després de que els infants comencin l’obra anàvem comentant sobre ells. Molts ens han sorprès. A més, els que acabaven començaven a fer un mural grupal. I mentre una estava supervisant els infants que feien la seva pròpia obra d’art, l’altre mirava els que estaven fent el grupal, que estava al passadís de fora.












Fins aquí avui!

No hay comentarios:

Publicar un comentario